Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Adolf a pokémon és a többiek...

2011.01.21. 03:06 PUSZTI

 

 

 

 Új ikont vezetek be a blogon! Háhá! Valahogy belefutottam ebbe az aranyos festő mázoló valami képébe és úgy éreztem, hogy e nélkül a blogom csak egy félkarú óriás.
Szóval ahol ő lesz, ott majd festéssel kapcsolatos cikkek lesznek.
 


További jó hírek, hogy a régóta fennálló óriásproblémám megoldódni látszik. Ugye minden rendes ork seregben van egy óriás. Nem azért, mert hasznos, inkább mert szimbóleum. Igaz, ez az új kiadással, ahol már mindenkinek van lassan óriása, már nem annyira jellemző, de régen kizárólagos ork egység volt. Tapasztalataim szerint az óriásoknak mindig egyszerű és lényegretörő nevük van. A szegedi óriást, ami kalandos életútja során végigjárta a Xike-Csubi-Peták kálváriát, nemes egyszerűséggel Dezsőnek hívják. Kabaman óriása is Dezső lett, még Dokit meg Bogeszt meg kell interjúvoljam, az övéket hogyan is hííják.

Anno a régi O&G óriás tömör fémből volt, borította az asztalt. Az új meg... Tulajdonképp nem értem, hogy mi alapján vették fel a GW-hez a figurafaragókat...
Így az utóbbi évben, minden bolhapiacon az eladók fura pillantásai által kívésérve kotortam a játékkupacokat, hátha megtalálom az ideális jelöltet. Elvárásam körülbelül megegyeztek egy nudista strandéval. Minimális ruházat. tohonya meggjelenés, buta arc. Mígnem megtaláltam a tökéletes jelentkezőt, kerek 100 forintért. Mint késbőbb kiderült már más is megtalálta, de legalább adott ötleteket:


i218.photobucket.com/albums/cc161/Centinull/Ogre%20Kingdoms/OgresApril2008003.jpg


A zöld mamlasz az ogre mellett. Mint a kép is mutatja, magasságra is stimmel. Picit majd kell a mellkasán, meg a karjain szabni, de ettől eltekintve remek alany. Ami a linken nem látszik, hogy a szájában van egy kis led, ami világít. Még nem vagyok vele tisztában, hogy ezt a funkcióját milyen szerepben őrzi meg, de szerintem kihagyhatatlan. Eddig elképzelésem, egy szivar, de az nem a tipikus óriáskellék. Tán egy hosszúszárú pipa. Még odébb van az endöntése, mert ide bizony putty kell.
 


Közben mással is folyik az üzlet. Igen borsos áron sikerült csak beszereznem pár classic squig herdert, meg hoppát. Az alábbi A-Team került 4500 forintba. Megnéztem Ebayen csak jóval bonyolultabban és valószínű drágábban bírtam volna megszerezni. Továbbá hogy átvegyem Bala szófordulatát, a székesfehérvári kapcsolattal megbeszéltem, hogy beváltja nekem a fémet öntöttre., némi ajándékkal. ;)
 

 

 

 

2 komment

Címkék: óriás hopper squig herder

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr542601579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kabaman 2011.01.21. 22:31:55

Puszti, a nagy figura nem zöld, hanem sárga, de ezt a színtévesztésnek tudjuk be.

A világító ledet a szájában esetleg lehetne kombinálni azzal, amikor az óriás akciójának az ordítást dobod :-)

Aidor 2011.01.28. 22:42:15

Vagy böfögés, és a feltörő nemes gázok színes villanások kíséretében távoznak.
süti beállítások módosítása