Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Skaven-Nemes Elf csatajelentés

2011.07.26. 23:51 PUSZTI

Nos, a Fluffisztáni csaták még váratnak magukra, mert az hosszú cikk lesz, addig midenesetre egy kis 2000 pontos patkány-elf mérkőzést jegyeznék le. Szokás szerint Ck cickányai ellen folyt a hadakozás.
 

 

A Fluffisztánon megtapsztaltam, hogy az orkok mennyire erősek lettek az új kiadással. Főleg a vadork kockák. Így a változatosság kedvéért megnéztem az elfek hogy jártak az új könyvvel.


Pár éve, még egy FFZ-n vettem Szakitól egy -állítólag- birodalmi és dark elf sárkánydarabokból összeállított műgyanta sárkányt, nagyjából mikor kijött az új HE figura. Neki az nagyon megtetszett, nekem meg az nagyon nem. Így olcsón(?) sikerült megvegyem. Eddig egyetlen egyszer proxiztam és akkor Peták törpéit kaptam oldalba, aminek az lett a vége, hogy törtem, futottam, és a törpék utolértek... Egy sárkányt...

                                                               / Puszti a mesemondó /


Na, gondoltam most majd megmutatjuk. Lord, alá a lehető legnagyobb sárkánygyík, kapott egy 4+ wardot, legyen esélye. 5 eríriai portyázó, 2 oroszlánosszekér, 2 ismétlő nyílágyú, 20 lándzsás, mellettük egy mágus, 5 sword master, 15 tengerész, 10 íjász és 5 favágó.
A taktika nem bonyolult, megyek előre a gyalogsággal, hagyom magam berohanni és akkor 3-4 sorból ütök először, a szekerekkel fenyegetek, támogatom a sárkányt. Az íjászok vadásszák a weapon teameket, a nyílágyúk meg a böszme dolgokat.

Ck meglepően kevesen állt föl. A szokásos Hörcsögkerék, 2 osztag rabszolga, 35 fős klánpatkány csapat,2 weaponteam, 2 hadigép, illetve egy 25 fős Stormvermin osztag.
Ebben egy BSB amivel bannolja a repülést és a lövést. Még 3 lvl1 mágus szétszórva. Illetve egy föltunningolt vadkondcsapat, a jelzőjüket földobta a jobb oldalra.
Az ő koncepciója sem olyan ördögien cizellált: cafrangosra lövi a seggem, a maradékot meg a tömeg megeszi. Az első napirendi pontot maradéktalanul elfogadta Fortuna...




...aminek folyományaként olyan brutális össztüzet kaptam, hogy a 15 seaguardból 5, a 20 lándzsásból szintén öt maradt, azok majdnem lendületből le is futottak. A nagysablonok arattak, mint a bolond béres. (Egyszer szóródott le a sablon, és egyszer dobott a 6 kör alatt missfirét a 4 hadigépének.) A baloldali szellemlovasokat is 3-ra levillámolta. Bekapcsolta a BSB a zászlót, innentől a hősöm 4"-et totyogott gyalog a jószággal, a RBT-k vakvilágba lövöldöztek.
Első köre végén finoman gyöngyözött a homlokom. A tüzérségem vak, a pontom negyedét elvivő hős a pálya szélén gyalogol, a két komolyabb közelharcra szánt osztagom a levesben, a seregem derékhada oda, rés nyílt a két megmaradt szárny közt. Ha Ck kihasználja, akkor kb kalap-kabát.    Cserébe inkább elbaszta a doomwheel mozgását, beparkol a két szekerem elé, oldalával a megmaradt lovasoknak. Illetve rádöbbentem, hogy egy 5 fős SM osztagot nem tettem föl. Ekkor Ck sportszerűen megengedte, hogy feltegyem randomizálva, melyik harmadon jönnek föl. ( Ott lesnek a szabálykönyvem alatt.)


Az én körömben három roham a kerékre, ahol a 2D6+6 S5 mindössze 4 sebet vitt be, azaz egy sebponton maradt a kerék, közelharcba ragasztva ezzel a szekereket.
A hős továbbballagott kényelmesen, hála a skaven BSB-nek.Az íjászok pedig elfele orientálódtak a dombtól. Ck körében följöttek a vakondok a napvilágra, pont ott, ahol akartak, de egyenesen a fehéroroszlánok karjába érkeztek. Akik így el is hullottak hősiesen. Kevesen voltak sajnos a 75 pontjukkal, csak meggyengítették a följövő 300 pontos osztagot. A villámágyúval porráhamvasztotta a nyílágyút. A sziklafal mellett előretörő seaguard és SM osztag pergő parittyatűz alá vette így 3 fősre apadt.



De vasakarattal állták a tüzet és rohamoztak. 1 sea guard és 2 SM 2 körig pofozkodott egy osztag rabszolgával mire elhullottak. Kb ugyanannyiba is került az a 3 figura, mint az egész osztag...
Közben jelentettem még két rohamot az oroszlános szekerekkel. Úgy kb nyolcat kellett volna dobni 3 kockából, hogy elkapjam, de ez számomra túl nagy kihívás volt, nem jött össze, rontott roham.
De, hogy valami jó is történjen elrontottam a skaven BSB-t, így a lord beszárnyalt a két kocka skaven mellé és lefújt egy weapon teamet, pár brunyit, meg 3 hősbe is belecsípett. A maradék RBT erőrekapott és leszedte a másik weapon teamet. A mágusom olyan lendületesen tolt ki egy drain magicket, hogy magával robbantott pár lándzsást, akik az újabb nagysablont már rezignáltan vették tudomásul és inkább behúzódtak a fal mögé, tartani a pontjukat.
Ck csak helyezkedett, a vakondokkal jött az íjászok után vadászni, illetve az ő mágusa is villantott magára egy nagysablont IF-ből. Egyenlített a dzsu-dzsu.

5. kör:
Mindent elsöprő rohamot vezényeltem: a klánpatkányokba a sárkány és egy szekér, a Stormverminekbe is egy szekér, meg 5 SM.
Miután elnyelte a blog a végét, így utólag kiegészítve: valahogy lezavarta a pályáról a sárkányom és egy döntetlennel végződött.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr213102852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása