Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Festős nap a Sárkánytűzben

2012.01.22. 02:28 PUSZTI

Ma szombatra volt meghirdetve egy festősnap a Sárkánytűzben. Mire odaértem, már teli volt az asztal biccekkel, meg figurahegyekkel. Még érkezésem előtt bejött valaki és eladott egy Assault of Black Reach dobozt, meg egy Chaos Marine battleforcet egy doboz démonnal 12 000 forintért. Utána a boldog tulaj kiárusította amire nem tartott igényt.
Így sikerült az alábbiakat betenni a „kosaramba”:
1 káosz marine
1 posessed
1 terminátor POLC-cal
1 deffkopta
1 marine warbike
3 démon
3 műgyanta kerítés/akadály
egy köteg fűmoha

Ezen felül befutott életem első bérfestési megrendelése. A kikötés annyi volt, hogy ne legyenek csúnyák. =D Ezt bízom benne sikerül teljesíteni. 12 krootot, meg 2 shapert kaptam, illetve, hogy graveyard earth legyen a bőrszínük.
Úgyhogy a következő festett figura képek azok krootok lesznek. =)

A nap harmadik wargameres mérföldköve az volt, hogy Szőke mesélt a Song of Blades nevezetű játékról. Egyelőre én is csak annyit tudok róla, hogy fantasy, skirmish/warband és RPG jellegűen tudsz figurát építeni statokkal, felszereléssel.
Ugye milyen bitangjól hangzik? Végre pályáre kerülhet egymás mellett a démonett és a fekete ork meg a zombi. Első nekifutásra egy hüllőcsapatra gondoltam. Van egy ősrégi chaos snakemenem, 4 bog thog ambusher, meg egy szintén régebbi kiadású lizardmen salamander. Brrr. Engem máris megvett. Már csak az kell, hogy a szabálykönyv ne legyen túl elborult.
Érdeklődőknek ajánlom:
http://data.hu/get/4647109/sobah.zip

Az estét Ck-val meg Szőkével Sherlock társaságában zártuk.
https://www.youtube.com/watch?v=MvCHBNNxsUQ
 

Szólj hozzá!

Címkék: 40k sob

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr993665174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása