Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

...

2012.03.02. 03:05 PUSZTI

Eltávozott közülünk Hubi.

Visszakerestem az inkvizitor topikban, hogy mikor is ismerkedtünk meg. 2006.12.16-án született az első bejegyzése az akkori Aidornak. Ez a nick, még az animés korszakából maradt meg.

Hi all, nah szóval jelentkeztem Pusztinál(vagyis inkább õ keresett meg vmikor h mennyek le gémelni), csak elõre szólok h teljesen kezdõ vok. Amúgy bretonom van, kezdõ battalion + 2 damsel, 1 lord, meg 1 zászlós. Ha szívesen látnak, és van aki szívesen segítene “kezdõ” meccseket nyomni szívesen megyek. És 1kérdés, 40k-sok mennyien vannak, és milyen fajokkal?

 

Akkor még 40k-s BT(?) marine sereggel tolta és akkoriban vette meg a breton sereget, amit később eladott és a káoszra nyergelt át.
Kigyűjtötte 4-6000 pontig, majd belekezdett az ogrékba nagyjából, mikor én az elfekbe. Aztán jöttek a vámpírok, de azok Balánál landoltak egy fél éven belül. Talán csatát sem láttak.

Hubival, Csubival, Petákkal voltunk az első versenyünkön, a 2008-as X. F.F.Z-n.
Emlékszem, hogy megérkeztünk kora délután és nekiálltunk a szobánkban festeni, mint az őrült, hogy a versenyre festett sereggel jöhessünk.

Ezen versenyen volt, hogy Petákkal nem tudtak megegyezni, hogy ki is vette azt a bizonyos 50 forintos ásványvizet és közösen itták meg. Aminek a végén otthon Hubi arca a kétszeresére dagadt, mert elkapott valami szájretket Petáktól...




Jellegzetes cucca volt a kék-sárga zsák, a fagyisdobozkban tárolt figurák és egy bőr tolltartó, amiben azokat a buta fekete és fehér kockáit tárolta.


Hubival nehéz volt eljutni a játékig. Nehéz volt lebeszélni, hogy mikor játsszunk, mert sírt, hogy úgyis kikap. Meg ha nagynehezen összeültünk, akkor kezdett sereglistát írni. Egy óráig, mert közben folyton járt a szája. De mikor leültünk egymással szemben, akkor már jó volt. Korrekt ellenfél, fairplay játékos, jó barát. Persze játék közben is sírdogált, hogy milyen gyenge a káosz. (Ez még akkor volt, mikor a káoszlovagok egyedül megették a másik fél seregét...)

Ha ezt most olvasná, akkor minden bizonnyal posztolná, hogy ne rinyáljak, mert én is sírós vagyok. =)





 

Viszlát Öreg Barátom!


youtube.com/watch

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr844283539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kabaman 2012.03.05. 07:39:11

Hubit én is ismertem Szegedi tartózkodásom alatt, nagyon rendes srác volt...
Szomorúan olvastam a híredet, elég letört leszek egész héten emiatt...

Isten veled, Hubi!
süti beállítások módosítása