Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Laza délutáni pacsmag a papucsokkal.

2011.04.10. 14:37 PUSZTI

 

Hogy végre valami témábavágóval is frissüljön a blog, ezért fölteszem a tegnap délutáni alkotókör eredményét. Kijött hozzám a Majercsik Bro's, aztán ők festegették a Blood Bowl csapatukat, én meg a malifós Razorspine és Cerberus talpait csinálgattam.

 

 

A srácok csapatait a szegedi Apokalipszis Pónilovasainak szponzorálásával sikerült meglehetősen gyorsan és olcsón összeállítani. Ck és Hubi önzetlen segítőkészségének hála született meg a Dwarfarhang és a Busy Bees csapat. A festés közben ránktelefonáló barátnők miatt egy laza "Ki-is-a-nagyobb-papucs" vetélkedő volt, de eredményt nem hirdettünk a békesség kedvéért.




 

Ck Battle for Skull Passos törpéit fosztottam meg a fegyvereiktől és állt neki Máté a festésüknek. Saját bevallás szerint első festés volt általános iskola óta. Szerintem remek lett a csapat, simán megüti a TTQ (table top quality) szintet. Esetleg a melléfestésekre picit lehetett volna jobban figyelni, de a végére már kopott a türelem, illetve iparkodni kellett haza, mert a Zita várt otthon a friss pogácsával...


 


 A talpakon levő színek segíteken megkülönböztetni a különböző posztokat, hisz ezt nehéz a törpéknél. Mindenki talpig vasban és szőrös...
 

 

És most következzék a Szorgalmas Méhecskék csapata! Az írás közben meginterjúvoltam a csapat edzőjét, hogy lesz-e a csapatnak logója , mire ő ezt nyilatkozta:
"hagyjatok már békén a faszságaitokkal, honnan a faszból tudjam?! nem"
Így ezért kénytelen voltam én választani. =)



A csapat előélete valahol még Mage kezei közt indult. Aztán mikor feladta a fantasy-t, mert "faszság, hogy nincs 360 fokos látószög", akkor Hubi bevásárolt tőle. Ezek közül igazolt le Peti pár játékost.
Neki igazából csak javítani és csinosítani kellett a figurákat, mégis csak kb fél órával hamarabb végzett mint a öccse/bátyja, mert Panka a délután folyamán vagy háromszor csörgött rá...

 


 
 
És jöjjön a csapat pr menedzsere: Hoki Gyuri és jobb karja; Irtózatos Muri! ( www.youtube.com/watch ) Tanulság: Váltott kéz uraim, váltott kéz! =D

 

Én meg közben szépen lassan elbajmolódtam a Razorspine Rattler talpával.  Pár napja csinálgattam már. Elsőnek a talp aljára ragasztottam egy kis lapocskát. Az volt a tervem ugyanis, hogy a talp nem nyújt elég mélységet, így ki fogom csiszolni mélyebbre. Hogy ne legyen lyuk, ezt megelőzendő került oda a kis lapocska. Utána beleragasztottam egy sima GW-s talpba a kígyót és az utána kissé megcsonkított talpat ragasztottam rá a kerektalpra, mert ugyanis a úgy tekereg ez a vak giliszta, hogy a talpba illeszkedő öntvénynél lejjebb helyzekedik el a farka. Szép. A mélyedést sötétzölddel bekentem, majd pedig technokolt nyomtam bele. Ugyanis ez remek arra, hogy átlátszó de zavaros pocsolyának tűnjön. Sajnos a képen így kb semmi nem látszik belőle...




Sebaj, élőben jobban fest. Még a van a figurán festenivaló, de a talp kb. kész.
 


És jöjjön a Sabertooth Cerberus, a malifó rettegett fenavada! Igen komolyan tud támadni a srác. Nullás akcióként oda"leap" utána a két akciópontjából harap kettőt gyorsan. Meg még bónuszba kettőt, mert ő ilyen. Mivel a sebzése 3/4/5, ezért esélyes, hogy eltüntessen egy figurát rohamból. Persze a lapjárástól függ, de egy igazi hentes figura. A probléma, hogy fizikálisan sajnos egy girhes macskához jobban hasonlít. Ezért kénytelen voltam a talp felturbózásával megemelni a respektjét a srácnak.
Azzal kezdtem, hogy vágtam 3 pici pálcikát valami hammeres keretből és odaragasztottam a talphoz. (ehhez rögzítem majd a macsekot) Utána félcentis nikecellből kivágtam egy nagyjából megfelelő talpat, azt kiliggattam a pálcák helyén, majd vízbázisú ragasztóval rögzítettem. Utána fölragasztottam pillanatragasztóval a cicát a pálcákra, figyelve, hogy ne maszatoljam a ragasztót a nikecellre, mert nem bírja. Mikor megkötött, akkor vízbázisú ragasztóval bekentem az egészet és homokkal beszórtam. Így képeztem rá egy sérülékeny burkot, ami védi a nikecellt. Erre jött rá a pillanatragasztó és homok, ami olyan keményre köt, mint a beton.

Éreztem, hogy ez így még csupasz lenne, ezért Parával megtanácskoztuk, hogy kellene rá fű. De miből? Addig gondolkoztam, míg egy régi fogkefét szétvágtam. A sörtecsomókat szétnyomkodtam, majd egy csöpp ragasztóval stabilizáltam, hogy úgy is maradjanak. Utána pedig szépen beletűztem a nikecellbe. Ezek után jöttek a homokrétegek.

 

Love is a drug - Carla Gugino, Oscar Isaac
www.youtube.com/watch

(Mellesleg Blue Jones volt a legjobb karakter a filmben...)

 

 



 

3 komment

Címkék: törpe bb festés talp malifaux

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr542814325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2011.04.10. 18:19:17

Zsír volt :D DWAR-FAR-HAAAAAAAANG!
Majd egyszer kijavítanám a hibákat, ha benne vagy. :)De addig még sok csata vár ránk.

Ck 2011.04.10. 18:40:45

Jó látni h valakik keményen dolgoznak míg egyesek ( magamra gondolok) henyélnek. :D
Se baj jövőhéten megjön a skaven fluff könyvem lesz mit olvasni :D. Puszti legközelebb ha festős party megy szóljatok nekem is :D

Rastata · http://www.rastata.blog.hu 2011.04.10. 18:58:02

No' meg legközelebb a Deathrollerrel is kéne valamit kezdeni. :D
süti beállítások módosítása