Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Sötét elf - patkány

2012.08.31. 23:36 PUSZTI

Véget ért a nyár, az utolsó "szabad nyár". Mostmár ha minden igaz, dolgozó fölnőtt leszek. Vagymi.
Igyekeztünk minél többet hammerozni, de a blogra nem igazán kerültek föl batrepek.

Most a nyár utolsó fényei közepette összejöttünk Ck valamelyik lakásában, hogy a suli/meló előtt játszunk egy jót.
Mivel mindeki késett, így én Ck-val toltam egy 1100 pontos csatát. DE vs. Skaven. Ellenfelem lusta volt a készülő démonjait előkaparni.

Párhuzamosan folyt egy HE-Lizard (Tirold-Bobo) mégkőzés, illetve utána egy HE-VC (én-Bordi). Utóbbit egy kis győzelemmel nyertem, de végig küzdött mind a két oldal, mert csak az utolsó 2 körben dőlt el. A mágiám kivételesen erős volt és nagyban segítette a győzelmet.

Volt némi vita arról, hogy honnan kell mérni a rohamtávot, de még a komolyabb verekedés előtt megoldottuk 4+ra.

De akkor jöjjön egy "teszkógazdaságos" csatajelentés:




Még Szentesen szerelmesedtem bele a sötét elfekbe. Az ismétlő számszeríjászok levettek a lábamról. Ott volt egy 2v2 csata, ott nem igazán derült ki, mire képes egy DE gunline sereg. Gondoltam most megnézzük.

5*10 íjász
5 shade
2 RBT
6 CO
LVL 2 varázslónő

30 clanrat +mozsár
40-50 slave
2 warp cannon
2*10 giant rat
5-7 bányász

DSC00125.jpgA shadek és a lovasság feladata a hadigépek leszerelése volt. A shadek 2. körben agyonverték az erdő mögött kuksolót, azonbam a lovasság kb. a dombon elfüstölt.

A clanratekhez csatolt mozsár első körben lerobbantotta magát, megkönnyítve a helyzetem. Ck pedig megindult. Lehetőségem volt arra, hogy a kevés célpontját koncentrált tűz alá vehessem, ezzel 3 kör környékére nem maradt klánpatkány. A slavek elforgolódtak egy körig a lovasságra - fölöslegesen.

DSC00126.jpgA képen épp bontom az erdő mögötti hadigépét, illetve följöttek a bányászai. A jobb oldali fehér osztagom mögé teleportált az orgyilkosa. Én a jobboldali nyílágyúnak tered adtam a kibontakozásra, azzal, hogy előrébb álltam a mágusos osztaggal.
Kapott egy sorozatot a nyílágyúval, de a kis aljas kibekkelte, majd valami skaven gránátot rakott az osztagomra.

DSC00127.jpg
Ezen a képen már a baloldal kiürült. Két íjászosztag megfutatta a giant ratokat, akik lefutottak. A közelharcból megmaradt bányászokat lesöpörte a baloldali nyílágyú.
Jobboldalon nem ennyire vidám a dolog. Az asassinra rákészülök. A nyílágyú látja, a mágusom kiszáll az osztagából, hogy tisztán rálásson és lebüntesse. Azonban Möszijő Cin-Cin a wardjával menti a sebeket, majd az ő körében megeszi a mező közepén egy szál tangában riszáló varázslónőmet. Nos igen, elbíztam magam. Azt hittem hogy ennyi elég lesz a cickány jégretételéhez, de nem.

Itt hagytuk abba. Én vesztettem 1 osztag íjászt, illetve a CO-kat. Olyan 300 alatt lehetett.
Ck-nak fönt maradt egy ágyú, meg egy osztag slave.

Kevés volt ez ahhoz, hogy nagy bölcsességeket mondjak, de úgy nézem ez a sereg igényel még íjászt, illetve egyéb zargató osztagokat. Még egy osztag shade, esetleg gyorslovas. Kellene CO még, hogy egy esetleges beérkező osztagot is tudjak mivel fogni.
Továbbá. Ne becsüljünk alá még egy egyedülálló patkányt sem! Meg tudott lepni.

Szólj hozzá!

Címkék: skaven sötételf csatajelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr44744944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása