Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Doboznyitás

2011.07.03. 04:02 PUSZTI


Lezárult a vizsgaidőszak, így nyugodtan fellélegezhetek és előkotorohatom az aszkézisem miatt száműzött figurákat. Illetve a "frissen" érkezettekről tartok egy doboznyitó posztot.
 


Először nézzük, a korábban megérkezetteket. A malifaux nagyon fölpörgött, úgyhogy gondoltam egy kicsit cizellálom a csapatom, mert hiába effektív, de egy idő után unalmas a vakondokkal való szabotálás. Nézegettem, mi lenne az, ami jól jönne és tetszik is. Megakadt a szemem a Siluridokon.

Relatíve jól pofozkodnak, cserébe könnyen halnak, meg ha nincs a közelükben vizes terep, vagy silurid span, akkor körönként autoseb. A statokkal kibékültem, bár, drágállom értük az 5 pontot.  A nagyobb gond, hogy nem tetszenek az eredeti wyrdes figurák. Úgy néznek ki, mint egy predatorarcú punkbaoltott tarajosgőte. Ami mondjuk elsőre jól hangzik, de nem sikerült úgy átültetni a formába, hogy nekem is tetszen. Úgyhogy jött a legizgibb rész: keressünk alternatívát!

A warmaschine/hordes adta meg a megoldást:
A Bog Thog Ambusers. Őket első látásra megszerettem. Úgy festenek, mint egy banda hiperlaza gladiátor-békaember a Scooby-doo-ból. Kell ennél több?


Még az árak is mellettük szóltak, mert az originál csapat 3 fője került volna 12 fontba, míg a hordes galeri 2 darabos kiszerelésben kerül 6 fontba.
Azaz következő lépésben megrendeltem 12 fontért 4 Bog Thogot. Sajnos a blisterek kötöttek, azaz mind a két dobozkában ez a két srác figyelt, de hála annak, hogy a karok külön vannak, egész egyszerűen lehet őket különbözővé tenni. Ellenben itt jött elő a hiba is, ugyanis a karok baromira nem passzolnak a testhez.
Mielőtt jön a kérdés, igen, próbáltam fordítva is. Úgy mégrosszabb. Kis csavargatás, meg sok tömítés után lettek elfogadhatóak. De cserébe továbbra is baromi szép figurák szerintem.

Illetve rendeltem melléjük még a sassunát, de az még mindig várat magára, mert a maelstorm arra hivatkozik, hogy nincs raktáron. Kurvaszájú.
Ezen felül megrendeltem a korábbi cikkben ( http://ejgoblinsziv.blog.hu/2011/04/10/laza_delutani_pacsmag_a_papucsokkal#more2814325 ) említett Peti BB csapatába egy nagyfiút, a Secrets of the Third Reich kiadótól. Van pár remekbeszabott figurájuk, egyikük a Jägerhund Rottweiler.



 

 Ami számomra meglepetés volt a dobozokban, hogy hiába skirmish játékok, nem volt bennük kártya. Nem ismerem a játékokat, (sőt, lehet a SoTR-hez még nincs is), de a malifauxnál megszokott kis szabálykákat hiányoltam.
Illetve készült még egy kép, hogy könnyebb legyen a méretüket belőni:


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr973033896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása