Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Búcsú

2012.04.23. 17:34 PUSZTI

"…Ideje van a vetésnek, és
Ideje van az aratásnak.
Ideje van a nevetésnek, és
Ideje van a sírásnak.
Ideje van a születésnek, és
Ideje van a halálnak.
Mindennek meg van a maga ideje..."
                            (Hyppokratesz)



 


... és ideje van a bretonnok eladásának is.

Rájöttem, hogy nem az én seregem. Amikért anno megvettem, rájöttem, hogy nem is akkora előnyök
Az akkori véleményem tömören:

  • egyedi, színes, csilli-villi figurák festése
  • Hangulatos sereg, nem bonyolult a koncepció: megindul a breton vonat...

Ellenérvek:

  • A csilli-villi figurákat baromi sok macera, mire olyanra kifested. Fehér, sárga? Megőrültem mire meglett egy egy lovag.Hosszútávon nem nyerő.
  • A sereg továbbra is hangulatos, csak rájöttem, hogy igazándiból arra sincs lehetőségem, hogy manőverezgessek, mert ha ezzel töltöm az időm, akkor lelőnek/mágiáznak. Azaz fölállsz és csak mész előre. Bretonn vonat...
    Viszont már nem visz le semmit sem a bretonn vonat.
  • 1300 pont körül tudok kiállítani belőlük sereget és akkor ez 5 doboz figura. Azaz hiába van 32 lovagom, még kellene legalább 20. Meg 3 pegazus. Meg kőhajító. Meg damsel. Meg kisfaszom...
    Azaz még rá kellene költsek olyan 20+ ezret, hogy kerek legyen a sereg
  • Rájöttem, hogy maguk a figurák sem annyira tetszenek. Asztalon nagyon szépek, de túl sokat voltak a kezemben, meguntam őket.


Így végül úgy döntöttem, hogy eladom őket. A festett lovagokat megtartom, jó lesz emléknek, a többiek menjenek, szigorúan egyben. 15 ezerért vettem őket fél éve. Legalább ennyit akartam kapni értük.

Gorgatz csapott le még házon belül a figurákra, mikor megemlítettem, hogy lejárt a szolgálati idejük. Megnéztem a Főnix árait, és 60% alatt kicsivel, dobozonként 4000 forintért lepasszoltam neki. Az íjászoknak annyira nem örült, de elfogadta álláspontom, miszerint csak egyben megy a csapat. Így összességében 24 lovagot és 15 íjászt (4 doboznyi baba) adtam el 16 ezerért. Boltban jelenlegi árral számolva 27 ezer fölött van.

Ő cserére ajánlott föl egy doboz régi kiadású éjgoblint, illetve két újfajta goblin hőst és 3 farkast.  Mikor említettem, hogy a hősök annyira nem érdekelnek, Gorgatz roppant taktikusan megemlítette, hogy őt pedig az íjászok. Ezek után jobban belegondoltam és érdekeltek. :D Ennek fejében lejjebb ment az ár, 10 ezer forintra lett lefaragva.

Régebbóta akartam venni egy doboz farkaslovast, mert tetszenek a figurák és szeretném őket is megkonvertálgatni, mint a póklovasokat. Úgyhogy már úton is van Tomtól 10 farkaslovas 4 rúgóért. Így lesz 20. Ha elkészültem velük, akkor már lesz 20 farkaslovasom és 10 pók... 
Az már pont annyi, mint ahány bretonnom volt...
Azaz, ha úgy hozza kedvem, hogy mégis szeretnék bretonn lovagokkal játszani, akkor lesz hozzá figurám. Egy goblinsereg, ami legyőzött egy bandériumot, majd hullarablással fölszerelkezett.


Tirold
Szerintem eredeti az ötlet. Habár a bretonnak megvan a maga hangulata, mind vele mind ellene, valószínű ezzel az általad vázolt verzióval járnál legjobban. Meg persze mi minden háttérhülyeséget lehet kitalálni hozzá meg csata közben :D Ja, és gyorsabb a festés is, hisz van már konkrétan gobbo festési tapasztalatod, és a figura is kisebb még farkassal is. Szóval szerintem vágj bele, Gorg mesternek majd maradnak breton bretonjai...HAHAHAHAHa:P



Ck
Bár későn kommentelem de mindenképpen pártolom az ötletet. Puszti neked nem szabad megválnod a kis gnómoktól és egyáltalán nem tudtalak elképzelni breton figurák mögött. Így ezzel a megoldással kitudod élvezni azt h a lovasaidnak jobb statja van és tényleg jó ötlet h gyakorlatilag kompatibilis az előző seregeddel. Nagyon nem tudok mit ellene szólni . tanácsot hmm. Esetleg megcsinálhatod úgy mint nálam a necronok h valami bretonn sereg ellen csatába keveredtek és legyőzték őket és kigueráltak csomó dolgot és azzal mentek tovább. Ha van bitzed sztem tök jól nézne ki pár szétcsépelt lovag a talpon vagy valami hasonló, mint az a láncravert kis skaven a goblin előtt.

Gorgatz pedig ezzel inspirált:
http://www.warseer.com/forums/showthread.php?195596-Gobotonnia-Army!-Gobbo-Knights


És kiegészül a bejegyzés pár képpel. Elsnőnek tisztelgek a leszerelő egységek előtt:

 


 


Aztán pedig jöjjön az újonnan érkezett erősítés:






 

2 komment

Címkék: bretonn

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr374468850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilinger Ádám 2012.05.03. 14:12:15

Sajnálom, hogy elvesztettünk egy breton generálist, remélem a gobbókban nem csalódsz majd.

(A breton gobbók engem is rögtön a Gobotonniára emlékeztettek, remélem ilyen szentségtörést azért nem követsz el. Bármilyen szép is lett az eredménye ott.)

kabaman 2012.05.04. 07:40:51

Hú, nem gondoltam volna, hogy TÉNYLEG megcsinálod a KKK-s gobbókat. Állatságosak!
süti beállítások módosítása