Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Nem hagyunk hátra embert!

2011.08.08. 16:45 PUSZTI

 

Nem hagyunk hátra festetlenül senkit! A mai bejegyzés egy összegzés lesz, hogy miket szeretnék kifesteni az elkövetkezendő 1 szabad hónapomban.
 


                               

       

Minden hobbistának ismerős a helyzet, hogy ráun valamely figura festésére és 'elnapolja'. Ami akár éveket is jelenthet...
Az első warhammer regimentem, egy doboz wolfrider volt. Kb 2 éve fejeztem be őket végleg. Azaz úgy egy jó 6 évig WIP-ként sodródtak egy teásdobozban a polcon. Szóóóval. Most az ilyen félbehagyott projekteket akarom fölszámolni. Azaz, amibe belefestettem, azt most kifestem 1 hónap alatt. Bátor elképzelés, de hátha majd a határidő besegít.

Akkor jöjjön a polc/fiók söprés:

-2 BB deamonett cheerleader
-3 ogre
-2 Bog thog ambusher (malifaux)
-1 oldschool káoszlovag
-1 pumpány
-1 Wood Elf BB csapat


Egyelőre ennyinél megállok. Ezek eléggé föltűnően várnak a festésre, illetve már így is érzem, hogy kissé túllőttem a célt. 15 figura körülbelül és többségét szép cicomásra akarom elkészíteni, így nem TTQ időt igényel. Mindegyik el van kezdve, az alapszínek fölvíve, azaz mondhatnám, hogy már a nagyja kész. De nem. Mert szándékomban áll telidobálni őket midenféle motívummal, mintával, logóval, freehanddel.


Az egyhónapos határidőt egy madridi kirándulás és egy SZIN miatt kicsit kitolom szeptember 16-ára, péntekre. Addigra kell elkészüljek. Lehet szurkolni. =)
 

2 komment

Címkék: festés

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr923134399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aidor 2011.09.02. 16:52:50

és mit sikerült ebből teljesíteni? :D

PUSZTI 2011.09.21. 00:51:36

@Aidor: Egy orkot, meg egy night goblin farkasszekeret. ^.^
süti beállítások módosítása