Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Pontok föltétele...

2013.12.28. 19:16 PUSZTI


Nos, az előző posztom kurta volt és –őszintén szólva - kissé öncélú is. Arra volt jó, hogy a fölgyülemlett lelkesedésem kicsit levezesse. Az utóbbi 3 napot arra szántam, hogy kissé fölmérjem a futó terveket.



- Kifestettem másfél nap alatt 5 orkot. Ami alapvetően azért nagy fegyvertény, mert egész évben nem festettem ki ennyit.

- Ezen felül elkezdtem rendbeszedni a szekereimet. Valamikor hirtelen fölbuzdulásból bekerültek félkészen a játszós figurák közé, most meg leporoltam őket és föltűnt, hogy itt kimaradt egy bőr, ott egy fejsze kifestése, amott a szekér drybrusholása… Hát, nem szép, de most bepótoltam őket, illetve elkezdtem textúrázni a talpakat. Az eddigi figuráimnál a talpak elkészítése kimerült a "lefestem zöldre" technikánál. Ami ugyan elég egyszerű és problémamentes, de cserébe elég minimalista is.
Ki kellene találni valami gyors/egyszerű/olcsó kombót, amivel tömegeket lehet elintézni.

-Illetve a harmadik nagy projekt a figurák rögzítése.
Vettem régebben borsmagnetet, hogy az majd dejó lesz. Csak közben tapasztaltam a DE seregnél, hogy az gyorsan fogy, körülményes ragasztgatni, illetve vaslap kell hozzá , amit nem tudok szépen vágni és nem túl esztétikus. Persze ez rajtam és az anyagon múlik, de ez nem az én utam úgy érzem.
Most beruháztam 3 mágneslapra (amit mint kiderült a boltos néni kettőnek számolt), illetve egy doboznyi alátétre, 2 pillanatragasztóra. Ezt így összesen 2000 forintért.
Persze az elmúlt 4 napban elfogyaszottam 4 tubust. De talán ennyi figura után ez már nem tétel.

DSC00305.JPG

Most tartok egy 6*5 és egy 6*7 egységtalpnál. Kivágtam, majd 2 milis kartonra ragasztottam őket, hogy stabil maradjon. Illetve olyan 40 figura van „megpatkolva” alátéttel. Egész működőképesnek tűnik a technika. Az orkok nagy culák, de mégis megtartja őket a mágnes. 45 fokos fordításnál kezdenek lekéredzkedni. Optimális esetben ennyire nem fog kilengeni a seregszállító táska.

DSC00306.JPG


Illetve utolsó projekt a terep-téma lezárása volt. A maradékok összeillesztése, ragasztása. Félkészen sodródtak itt nekem már fél éve szegények.

DSC00302.JPG
Dzsoki vett a neten valami papíralapú terepeket, amit aztán kinyomtatott színesben, én meg fölraktam vékony nikecellre. Így már elég stabil és van mélysége a falaknak, ami szintén kellemes effekt. A látható hátrány, hogy az éleket majd le kell festeni színre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr225714783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása