Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Tomb King vs. Dark Elves 2000p

2012.12.28. 00:23 PUSZTI

Most, hogy dolgozom, öröm volt hazajönni. Kivételesen Tirold felvette a telefont és leegyeztettünk másnapra egy csatát. Előhalászta öccse Tomb Kingjeit és leporoltuk őket 2000 ponton.

TK ellen eddig egyszer játszottam. Az is Fenix volt. Egyetlen momentum maradt meg, hogy a DP-ket berohanta a fő szekérosztaga és lepattant, utolértem, meghalt. Azóta kicsit upgradelték őket.

Tirold:
3 ushabti íjjal
3 ushabti íjjal
30 íjász
30 íjász
5 szekér
lelkek ládája

Idéző LVL4
Idéző LVL4
BSB szekéren +D6 sebpontot regeneráló zászló

Puszti:
10 íjász
10 íjász
10 íjász
10 íjász
5 dark rider
14 witch elf
5 shade
5 hárpia
12 CO knight
RBT
Hidra

Sorceress LVL4 lovon
Death Hag + Oltár
BSB Master + Frenzy zászló + CO


Arra számítottam, hogy ellenfelem hozni fog sok tomb guardot, ushabtikat, szfinx-et, szekereket. Egy közelharci seregre készültem föl. Az íjászok fókuszálnak a gyors dolgokra, szekér-szfinx, nagy dögöknek a mérgező wichek, illetve a CO lesz a death star. Az elsöpör mindent. (Itt már megint beleestem a VC elleni hibámba, hogy a daráló osztag 1-2 kör alatt fölemészti az élőhalott osztagokat. Ezt tisztázzuk, NEM.)
A hirdának nem volt konkrét célja, de biztos jó lesz valamire.

Ehelyett ellenfelem hozott egy gunline sereget. Mikor kerültek föl az íjászok, picit aggódni kezdtem. Mikor az ushabti íjászok is fölkerültek, elkezdett izzadni a még pályán kívül ácsorgó nehézlovasságom is. Fölkerült a jobb oldalra egy szekérosztag. Innentől az halott oldal. Oda tettem a shadeket a gyorslovasság mellé. Tudták ők is, hogy időhúzásra lesznek jók csak sajnos...

A terepet Tirold szülte. Két nagy domb, egy kis romkert illetve középen egy kerítéssel határolt út.

Ushabtik - Íjászok+ Idéző - Lelkek Ládája - Ushabtik - Íjászok + Idéző - Szekerek+BSB
1..JPG
CO Knights -Íjászok - Üst - Hárpiák - Íjászok - RBT - Íjászok - Witch Elfek - Shadek - Dark Riderek

Ellenfelem kezd, jön a szekerekkel, illetve lő a ushabtikkal. Elvarázsol a CO-kra egy mozgáslassító varázslatot, illetve a nyílt terepen is nehéz terep tesztet kell dobjanak. Le is hull kettő...
Az íjászaimmal előre kell mennem, hogy elérjem. Tűz alá veszem a ushabtikat, mert ők a legveszélyesebbek a lovagokra, hullanak is szépen.

Eddig írtam meg a csata utáni nap, majd pedig rá másfél héttel, így sajnos már nem rémlik, hogy mi és mikor történt. Innentől átcsap gyors összegzésbe.

Jobb oldalon a shadekkel illetve a dark riderekkel elszórakoztattam a szekérosztagot, aki ezen fölül még megevett egy osztag íjászt, a leapasztott witcheket, illetve megfutatta a a fő osztagom.

Én a bal oldalon megettem mindent, majd középre bekanyarodtam, szembe a szekereivel. 10 fölé kellett dobjon, hogy elérjen. Megdobta. Darált, megfutottam. Összeálltam.
A hidra középen csattogott végig, elsétált a jobb oldali íjászokért meg az idézőért.


Igazándiból a lényeges momentumok, amiket kiemelnék:

  • Szamárság volt a shade osztaggal berohanni a szekereket. Így is meghaltak, de ezáltal az én körömben estek el, ergó a saját körében már tudott tovább menni. Ha a shadek beállnak eléjük, őket kell megrohamozza, egy kört nyerek.
  • Ellenfelem dícséretére legyen mondva, hogy ezt fordítva csinálta meg szépen. A bal szárnyon egyedül maradó ushabti beállt a 30 fős íjászosztag és a lovasságom közé. Ergó meg kellett rohamozzam, egy köröm elment egy 40-50 pontos maradék fölszámolásával, majd ott ácsorogtam kb 5 incsre az íjászaitól...
  • Oda kell figyelni a tetves boundspelles zászlóra, mert körönként D6 sebet regeneráló szekérosztagot nehéz elporlasztani.
  • Witch elfek imbák, főleg a CoB áldásaival. Csak úgy hullanak, mint a falevelek.



Ellenfelem seregét teljesen bedaráltam, egyedül a legjobb egysége, a szekérosztag maradt fönt a BSB-vel, így kb 4-500 pontja maradt meg.
Nekem elesett ugyan 5 osztagom, de a veszteségem így is olyan 5-600 pont, azaz megmaradt 1400-1600 pontom. Mészárszék.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr934971341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása