Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Nemes Elf - Breton csata

2012.04.02. 23:10 PUSZTI

A bejegyzéseim alapján azt lehetne hinni, hogy egy verhetetlen generalisszimusz vagyok, pedig szó sincs erről. Csak érthető okokból az ember szívesebben áldoz arra az idejéből, hogy a saját győzelmét villogtassa. Épp ezért, hogy lássunk egy kis szopóálarcot, következzék egy rövid, inkább összefoglaló, mintsem jelentés.
 

Maga a játék kb. egy hónapja zajlott, Tirold elfjei és az én bretonnjaim vonultak ki a mezőre szkanderozni. Nagyjából olyan 1200-400 pont körül lehetett.

Nemes Elf:
15 Sword master
25 Sea guard
20 White Lion
Oroszlános szekér

Hős griffen
LVL2 Varázsló a könyvvel

Breton:
3*8 fős lovagosztag
3 pegazus
5 lovag
2 kőhajító

2 paladin virtusokkal
LVL2 Damsel

A terv az volt, hogy sok osztagból pár csak beér. Elsőnek lebontani a lándzsásokat, elvégre mindenki más úgy szedi le rólam a páncélt, mint ovis a csokiról a papírt.
Addig mozgok, forgatom a támogató osztagokat, míg előbb utóbb valahol oldalba bírjam kapni. Ezalatt a RAF sakkban tartja a hőst és a szekeret. Ez volt az elképzelés.


A képekért elnézést. Fényképezni nem tudok. Batt-rep szerkesztőt meg még mindig nem találtam. (nem is kerestem =D)
Középen volt egy sírkert. Valami bónuszt is adott talán. De ez nem jött elő a játék során.

Jó bretonként térdelek, kapom a mágiát az arcomba. A Hoeth könyves varázsló értelemszerűen a fémek tanát választja, ellenállhatatlan erővel kitolja a a varázslatot, a jobb szélső osztagomból 3 figura arany lesz. Hogy teljes legyen az öröm, az ötfős osztag, benne a damsellel elrontja az arannyá vált bajtársak miatti butaságtesztet.
Az én körömben megindulok. Következő körben a középső osztagommal játssza el ugyanezt. Ott is lehullik 4 lovag, rontott LD teszt, megfutnak, de még előtte a szomszédos osztag elrontja a butaságtesztet...

Innentől a további körök folyamán ez ismétlődik, hogy beüt a varázslat, vagy megfut egy osztagom, vagy hülye. 3. körre, mire odaérek, addigra már kb 2-3 osztag veszti el az Úrnő áldását.

Valahol a 3. kör táján járunk. A 4 osztagomból egy fut, egy buta, a harmadik pedig lemaradt...

Következőnek a piros mérőpálca mutatja, hogy jön a szekér az oldalamba. Az egyetlen érintetlen osztagom. Becsattan, lekaszabol, megtörök, futok, utolér, levág. Pegazusok megfutnak.
Az 5 fős osztag a hőssel már csak becsületből is rohamot jelent, és 2 körig csapkodják egymást. Sorra hullanak el a lovagok, de a hős kitartóan aprítja a lándzsásokat.
A gyalogossá lett elf nemes megrohamozza a már egyedül küzdő hősöm, akinek van még annyi ereje, hogy lealázza a rátarti ficsúrt.
Az én körömben a damsel bevisz 1 sebet az elf kollégába, aki utána letakarítja a magányosan kóborló hölgyet. A damsel kivált korábban az osztagból, mert volt egy miscastja, így nem kockáztattam, hogy lerobbanjon a maradék lovag.

A tüzérség is folyamatosan dolgozik. A 6 kör 12 alkalma alatt 2-szer találnak, egyszer lehullik 10 WL, és a többi megfut. Utána pedig kilövök a hős alól a griffet.


Összesen leszedtem lövésből 10+1 modellt, közelharcban még kb 10-14 lándzsást.Nekem a játék végére 2 trebum, meg 6 lovagom maradt.


Tanulság(?):
- bretonnal ragaszkodni kell a 24" felálláshoz. Nem szabad lazának lenni, mint én tettem. Minden " fontos...
- sok a 2 trebu (de nincs több lovagom)
- táp a könyves varázsló. Tirold a játék folyamán legalább 5-6-szor hozott össze ellenállhatatlan erőt, és egyszer sem miscastolt.
- lehető legjobb mágiaiskolát választotta
- a pegazusok nem tudtak érdemben csinálni semmit, mert mire a célegységeik közel voltak, addigra azok már el is törölték a védenivaló osztagot.
-mocskos nagy mészárszéket kaptam.
 

1 komment

Címkék: elf bretonn

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr234360139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilinger Ádám 2012.04.13. 09:48:01

Nos igen, könyves elf metal varázsló ellen nehéz sikeresen taktikázni. Nem is tudok semmi okosat mondani: mindenki őt támadja!
Régen játszottam már: A tükör használható ellenálhatatlan erő ellen? Ugye nem.
süti beállítások módosítása