Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Kaland-Játék-Kockázat

2012.03.09. 00:06 PUSZTI

 

Nemrég jubilált a Kaland-Játék-Kockázat sorozat. Szerintem a warhammeresek többsége anno rongyosra olvasta a regényeiket. A kiváltságosoknak megvolt a Titán című összefoglaló is.

Akkoriban én a könyvtárból vettem ki félévente. 5-6 éve sikerült belefussak egy megviselt példányba, amit gondolkozás nélkül vettem meg az antikváriusnál. Sajnos előző barbár tulajdonosa megégette, leviaszozta, teliirkálta hol hasznos, hol nevetséges megjegyzésekkel.

Abban szerepelt a könyv végén a két író "bemutatása". Arról regéltek, hogy valami nagy dobásra készülnek. A könyv 1985-ös, maga a GW pedig 1991-ben rukkolt elő a warhammer fantasy-val és a 40k-val. Lehet erre céloztak?

A könyv hátulján szerepelt róluk egy kép is.
 
Miután az ember évekig ezt a kortalan fotót látta, érdekes volt találkozni velük a cikkben.

index.hu/kultur/2012/02/24/30_eves_a_kaland-jatek-kockazat_sorozat/

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr364308668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása