Az Éjgoblin szív örökké dobog...

Warhammer. Puszti. Blog. Nagyjából össze is foglaltam ezt az oldalt. A terepasztalos kalandjaimat örökítem meg, okulásra, szórakoztatásra, elrettentésre.

Doboznyitás

2011.10.12. 14:39 PUSZTI

Anno még előző vizsgaidőszak környékén adtam le egy rendelést amiben többek közt szerepeltek a cyber-sassunák. ( ejgoblinsziv.blog.hu/2011/05/07/fuuuuuuuuuuuuuuuu )
Aztán hosszas levelezés után kiderült, hogy nem is lesz elérhető a továbbiakban a Dark Age  által gyártott modell, de a befizetett pénzem vásároljam le nyugodtan. Vagy esetleg vissza is fizethetik. Úgy voltam vele, hogy ezt már egyszer kifizettem, szegényebb nem leszek tőle, hát nézzünk érte valamit.

Sok gyártót végignézve, ügyelve a financiális korlátokra a Relics cégen akadt meg a szemem. Érdekes és hamar megszerethető modellekkel. ( www.maelstromgames.co.uk/index.php )
A 3 fajból gondolkoztam a tündérkéken, meg a rongybabákon. De végül győzött a Karácsonyi lidércnyomás-Coraline vonal és a Britanan Empire muskétásai kerültek a kosárba, meg egy doboz mágnes.



Így zárult le a majd féléves rendelésem. =)

 

Szólj hozzá!

Címkék: mágnes empire relics britanan

A bejegyzés trackback címe:

https://ejgoblinsziv.blog.hu/api/trackback/id/tr593302911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása